تصویر هدر
تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحات بکار رفته در این توافق نامه در معانی زیر استفاده می شود.

  • شرکت : شرکت توسعه فناوری تایمی (سهامی خاص) که نسبت به ارائه خدمات حضور و غیاب در قالب سامانه تایمی اقدام می‌کند.
  • اپلیکیشن : اپلیکیشن تایمی متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات حضور و غیاب سامانه تایمی از طریق بخش سخت افزاری تولید شده (دستگاه حضور و غیاب تایمی)، حق استفاده موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌گردد.
  • وب پنل مدیریت : نرم افزار تحت وب متعلق به شرکت (به آدرس اینترنتی https://app.timeyapp.ir) که به منظور استفاده در امور مربوط به گزارش گیری و مدیریت سامانه تایمی به کار می رود.
  • سامانه : سامانه حضور و غیاب تایمی که شامل اپلیکیشن، دستگاه حضور و غیاب تایمی و وب پنل مدیریت سامانه می باشد.
  • کاربر(شما) : هر شخص حقیقی (بالای ۱۸ سال و واجد اهلیت قانونی) و یا حقوقی (اعم از مدیر سامانه و یا کارمند وی) که با نصب اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود یا مراجعه به وب پنل مدیریت از خدمات سامانه استفاده می نماید.
  • مدیر سامانه : شخص حقیقی (بالای ۱۸ سال و واجد اهلیت قانونی) یا نماینده شخص حقوقی که امتیاز استفاده (حق اشتراک سالیانه) سامانه تایمی را از شرکت خریداری نموده است و شماره تلفن همراه وی به عنوان مدیر کسب و کار در سامانه ثبت شده است. مدیر امکان تعریف و ویرایش اطلاعات کاربر را داشته و به بخش گزارشات سامانه دسترسی دارد. از سوی شرکت، شخصی که شماره تلفن همراه وی به عنوان مدیر در سامانه ثبت شده، مالک دستگاه محسوب می گردد. درصورتی که دسترسی به شخص مدیر سامانه وجود نداشته باشد، شخص حقیقی یا حقوقی که به عنوان خریدار در فاکتور رسمی شرکت معرفی شده، مالک دستگاه محسوب می شود.
  • کارمندان: کارکنان، کارمندان و یا پرسنل استخدامی و یا قراردادی مدیر سامانه که توسط وی در سامانه به منظور خدمات حضور و غیاب ثبت نام شده اند.
  • حساب کاربری : حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات سامانه در اپلیکیشن ایجاد کرده‌اند. حساب کاربری مدیر سامانه توسط وی ایجاد شده و برای کارمندان نیز اجازه دسترسی به حساب کاربری توسط مدیر ایجاد می گردد.
  • قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون اساسی، قوانین عادی، آئین نامه های اجرایی و بخشنامه‌های مصوب در جمهوری اسلامی ایران می باشد.

شرایط و قوانین استفاده از سامانه حضور و غیاب تایمی

متن زیر، توافقنامه بین شرکت از یک سو به عنوان عرضه کننده سامانه وکاربر( شما) از سوی دیگر به عنوان استفاده کننده از سامانه می باشد. لطفا جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس های سامانه آن را به دقت مطالعه نمایید. در ضمن موافقت با این متن به منزله مطالعه و تایید این صفحه ( لیست قابلیت ها و امکانات سامانه حضور و غیاب تایمی) نیز می باشد.

در صورتی که شما با تمام و یا بخشی از این شرایط و قوانین موافق نمی باشید. اپلیکیشن را از روی گوشی تلفن همراه خود حذف نموده و از آن یا وب پنل مدیریت سامانه استفاده نفرمایید.

استفاده از سامانه تایمی، ثبت مشخصات و ورود کاربران به محیط اپلیکیشن و یا وب پنل مدیریت، استفاده از محیط کاربری، بخش گزارشات و سایر بخش های سامانه به معنای رویت و مطالعه دقیق این توافقنامه، آگاه بودن و پذیرفتن شرایط توافقنامه استفاده از خدمات سامانه حضور و غیاب تایمی و اعلام ضمنی موافقت خود با تمام بندهای این توافقنامه می باشد.

مجوز استفاده از حساب کاربری

  • کاربران با ثبت نام در سامانه تایمی و همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری سامانه را به صورت کامل مطالعه نموده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی، آن را پذیرفته‌اند. شرکت می تواند در هر زمان تمام یا بخشی از شرایط و قوانین استفاده از سامانه را تغییر دهد، تغییرات ایجاد شده فورا در همین صفحه منتشر و به روزرسانی میگردد. ادامه استفاده از سامانه تایمی به منزله مطالعه این صفحه، آگاهی از شرایط جدید و قبول آن ها می باشد. شرایط و قوانین مندرج در این صفحه آخرین تغییرات مربوط به توافقنامه استفاده از سامانه تایمی بوده و جایگزین کلیه توافقات قبلی می باشد.
  • برای استفاده از خدمات سامانه تایمی لازم است که هر کاربر اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی، یک حساب کاربری در اپلیکیشن ایجاد نماید. برای استفاده از خدمات سامانه کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، و شماره همراه خود را در اپلیکیشن ثبت کند. لازم به ذکر است که نام و نام خانوادگی کارمندان توسط مدیر سامانه در اپلیکیشن ثبت می گردد.
  • کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در اپلیکیشن وارد نموده و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربران می‌باشند. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد.
  • کاربران متعهد می‌گردند که صرفا با شماره موبایل متعلق به خود نسبت به ثبت نام در اپلیکیشن اقدام نمایند. در غیر این صورت در برابر شخص ذینفع صاحب شماره موبایل تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع نسبت به لغو عضویت کاربر مذکور اقدام خواهد نمود.
  • مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات مربوط به سامانه تایمی انجام می‌شود به عهدۀ کاربران است.
  • مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری به عهده ی کاربران می باشد. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده باشد، مسئولیت تمام فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدی وی (کاربر مذکور) خواهد بود.
  • کاربران حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل نمایند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره برداری از خدمات سامانه تایمی متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.
  • در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود نموده و از ارائه ی خدمات به کاربر سامانه خودداری کند.
  • ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید و تشخیص شرکت، از کاربران درخواست اطلاعات تکمیلی، ارائه مدارک و یا اصلاح و تکمیل اطلاعات موجود گردد. در این صورت کاربر مورد درخواست، متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام شده و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود نموده و از ارائه خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.

شرایط عمومی استفاده از سامانه تایمی

  • با استفاده از خدمات سامانه تایمی کاربران می‌پذیرند و موظف می‌باشند که از سامانه برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه و مخالف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران استفاده نکنند.
  • کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات سامانه به صورتی که به شرکت یا شرکای آن صدمه‌ای وارد نماید استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوء استفاده از امکانات فراهم شده در خدمات سامانه در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام نمایند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید
  • مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات سامانه به عهدۀ کاربران است.
  • کاربران متعهد می‌شوند پس از اتمام سرویس از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات، کسب کرده‌اند استفاده‌ای نکنند.
  • با استفاده از خدمات سامانه تایمی کاربران می‌پذیرند که در حین انجام سرویس، سامانه را وسیله‌ای برای تبلیغات ، بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری نمایند.
  • کاربران متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده ازخدمات سامانه تایمی هستند.
  • شرکت، عملیات نصب حضوری در محل مشتری را نداشته و عملیات راه اندازی، تماما توسط مدیر کسب و کار یا نماینده قانونی وی انجام می پذیرد.

هزینه ها و قیمت گذاری

  • هزینه هایی که می بایست به صورت سالیانه پرداخت شوند شامل :   ۱)‌ طراح اشتراک پایه شامل محدودیت تعریف تعداد کارمندان ( به عنوان مثال ۵ کاربره، ۱۵ کاربره و …) +محدودیت تعداد تعریف لوکیشن (موقعیت جغرافیایی) که به صورت پیش فرض تا یک لوکیشن رایگان و جزء طرح اشتراکی پایه بوده و در صورت تمایل مدیر سامانه، تعداد بیشتری با پرداخت هزینه جداگانه به طرح اشتراک پایه وی اضافه می شود.  ۲) هزینه تجمیع دستگاه های تایمی خریداری شده (در صورت درخواست مدیر سامانه) که از سوی واحد فروش اعلام می گردد و هر سال به هزینه طرح اشتراکی پایه مدیر سامانه افزوده می شود.  ۳) هزینه وب سرویس (در صورت درخواست مدیر سامانه) که از سوی واحد فروش اعلام می گردد و هر سال به هزینه طرح اشتراکی پایه مدیر سامانه افزوده می شود.
  • سیاست قیمت گذاری برای فروش سامانه تایمی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده بوده و میزان افزایش هزینه اشترک سالیانه نیز بر اساس همین اصول صورت می پذیرد.
  • هزینه پرداخت شده توسط مدیر سامانه بابت هزینه خرید سامانه، (شامل سخت افزار سامانه تایمی و هزینه اشتراک یک ساله سامانه (بسته به نوع طرح اشتراکی انتخاب شده از سوی کاربر) می باشد ) و مدیر سامانه موظف می گردد برای برقراری سرویس پس از پایان هر سال هزینه اشتراک سالانه را پرداخت نماید.
  • کاربران می‌پذیرند هزینه ی اعلام شده از سوی شرکت، ممکن است بسته به نوع طرح اشتراکی سالیانه کاربر، متغیر باشد. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی شرکت بر اساس استانداردهای موجود و صلاحدید شرکت تعیین گردیده است و در صورت پذیرش از سوی کاربران، ایشان در آینده حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی دراین خصوص نخواهند داشت.
  • با پرداخت هزینه اشتراک سالیانه نرم افزار، کاربران تایمی هیچ هزینه دیگری اعم از هزینه بروز رسانی نرم افزار، نگهداری سرویس و هزینه سرور را نخواهند داشت ولی هزینه اشتراک اینترنت جهت اتصال به سرور نرم افزار و هزینه ارسال پیامک بر عهده استفاده کننده از نرم افزار می باشد.
  • با توجه به اینکه اتصال به اینترنت برای استفاده از سامانه تایمی ضروری است، کاربر می بایست اینترنت مورد نیاز را به انضمام سایر لوازم استفاده از سامانه از جمله گوشی تلفن همراه هوشمند را تدارک ببیند و مخارج آنها را شخصاً تأمین نماید. بدین صورت، هزینه ای که به عنوان اشتراک سالیانه از کاربر دریافت می شود مشتمل بر مخارج اینترنت مصرفی و موارد مشابه نبوده و تنها بهای خدمات ارائه شده از سوی سامانه تایمی می باشد.
  • کاربر سامانه تایمی می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به شرکت می‌پردازد وجود ندارد.
  • کاربر سامانه تایمی می‌پذیرد با آگاهی و پذیرش هزینۀ محصول و خدماتی که از طرف شرکت مشخص شده، اقدام به خریداری و استفاده از سامانه نموده است، بدیهی ست که قبل از خریداری سامانه، کاربر مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت بوده و پس از استفاده از آن نمی تواند اعتراضی نسبت به هزینه داشته باشد.
  • همچنین چنانچه کاربر اقدام به فحاشی، توهین و ضرب و جرح و سایر اقدامات خلاف قانون نماید حق مراجعه شرکت به مراجع قضایی ذیصلاح محفوظ است. علاوه بر آن شرکت حق مراجعه به مراجع قضایی از جهت لطمه به شهرت و اعتبار تجاری خود را خواهد داشت.

مسئولیت و تعهدات شرکت

  • شرکت متعهد به تلاش برای ارائه ی خدمات باکیفیت بوده و در این راه تلاش می کند با به روزرسانی سامانه و سرور مورد استفاده سطح خدمات ارائه شده را در حد مطلوب حفظ نماید.
  • شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجه ی استفاده ی کاربران در سامانه ثبت و ذخیره می شود.
  • مانند تمامی سرویس های ارائه دهنده خدمات آنلاین شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص (حقیقی یا حقوقی) ثالث – که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری گردد – نخواهد داشت.
  • شرکت متعهد می شود بسترهای سخت افزاری لازم (سرور، تجهیزات ذخیره سازی و …) برای استفاده از خدمات نرم افزار تایمی را با کیفیت مناسب تهیه نموده و در بروز بودن خدمات مورد استفاده تلاش نماید. در صورتی که امکان اتصال به اینترنت برای کاربر به صورت موقت فراهم نباشد از طریق سیستم پیامک، اطلاعات (ورود/خروج کاربر) را در سرور ذخیره و در سامانه نمایش دهد.
  • شرکت قبل از پایان مدت طرح اشتراکی سعی خواهد نمود تا از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به مدیر سامانه اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچ گونه حقی برای مدیر سامانه نخواهد شد.
  • خدمات شرکت به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و مانند تمامی سرویس های ارائه دهنده خدمات آنلاین هیچ‌گونه تضمین ضمنی برای نامحدود بودن زمان خدمات شامل آن‌ها نمی‌گردد و استمرار خدمات صرفا تا انتهای زمان اشتراک کاربر، تضمین می گردند.  از آنجا که سرویس به صورت آنلاین ارائه می شود، شرکت هیچ‌گونه ضمانت بی قید و شرط مانند بی‌عیب بودن و امنیت و …خدمات سامانه تایمی نمی دهد ولی تعهد دارد تا به محض پیش آمدن مشکل نرم افزاری یا امنیتی، مشکل را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمیاد. از این رو همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد خدمات شرکت که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار است. شرکت تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی که در حیطه اختیارات آن نبوده، مانند قطعی سراسری اینترنت، عدم فعالیت زیرساخت های ارتباطی کشور و …  نخواهد بود.
  • در صورت تغییر در قیمت خدمات یا واگذاری تمام یا بخشی از امتیاز سامانه تایمی به شخص ثالث، شرکت متعهد می شود تا پایان مدت طرح اشتراکی، خدمات تایمی را طبق تعهدات خود به مشتری ارائه داده و هیچ هزینه ای جز اشتراک سالیانه در طول مدت اشتراک از کاربر دریافت ننماید.
  • تعهدات شرکت، زمانی قابل اجراست که سخت افزار مورد اشاره (دستگاه حضور و غیاب تایمی موجود در بسته بندی محصول) درون محل مورد نظر مدیر نصب، روشن و قابل استفاده باشد. از آنجاکه برای ثبت ورود و خروج، کاربر باید در فاصله مشخصی از سخت افزار ارائه شده قرار داشته باشد، این امر ضروریست.
  • شرکت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های هوشمند تلفن همراه کاربران محترم را می نماید اما تضمینی نسبت به اجرا شدن اپلیکیشن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و …) نخواهد داد.
  • تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع ذیصلاح قضایی، شرکت مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.
  • چنانچه هر یک از کاربران سامانه در زمان استفاده از خدمات آن با مسئله فنی و یا نرم افزاری مواجه شوند، برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس سامانه تایمی (به شماره تلفن ۷۲۰۸۹۰۰۰-۰۲۱)، مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
  • جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائه ی خدمات سامانه ، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط شرکت در وب سایت سامانه (به آدرس timeyapp.ir) قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به بخش مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات سامانه آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس (به شماره تلفن ۷۲۰۸۹۰۰۰-۰۲۱) پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن و بستر پیام کوتاه امکان پذیر بوده و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست.
  • سقف خسارات اثبات‌شده توسط مرجع رفع اختلاف به کاربر برای خدمات تایمی، حداکثر معادل هزینه پرداختی خدمات توسط کاربر بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

مسئولیت کاربران  

  • مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی و قانون مدنی، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت می‌تواند ضمن غیر فعال نمودن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد.
  • مسئولیت تمامی فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری انجام می شود مطلقاً به عهده ی شخص کاربر است، درصورتی که کاربری با دراختیار قراردادن گوشی همراه خود به صورت متقلبانه اطلاعاتی را در نرم افزار تایمی وارد نماید مسئول جبران خسارات وارده می باشد.
  • کاربر باید در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله نام کاربری و رمز عبور، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد و از این طریق مانع استفاده
  • کاربر متعهد می شود در صورت اطلاع از بروز رسانی نرم افزار یا دریافت اخطار مبنی بر رفع حفره های امنیتی احتمالی، سریعا اقدام به بروزرسانی نرم افزار نماید. مسئولیت عواقب ناشی از عدم بروز رسانی نرم افزار با شخص کاربر خواهد بود.
  • مدیر سامانه می بایست قبل از پایان دوره خدمات (سرویس) نسبت به تمدید اشتراک سالیانه خود اقدام نماید. در صورت عدم تمدید اشتراک سرویس برای مدت یک ماه به حالت تعلیق در آمده و در صورت عدم تمدید، سرویس در پایان ماه به کلی حذف خواهد شد . با حذف سرویس امکان بازیابی اطلاعات قبلی نیز از بین رفته و هیچ اعتراضی از ناحیه مدیرسامانه، مسموع نخواهد بود.
  • هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار شرکت شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و شرکت حق غیر فعال نمودن کاربران و اقدام قانونی علیه ایشان را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.
  • تمامی مسئولیت تصاویر بارگذاری شده در اپلیکیشن و یا وب پنل مدیریت به عهده کاربر مربوطه بوده و کاربر متعهد می شود تصاویری که به عنوان تصویر کاربری و یا سلفی در زمان ثبت ورود و خروج در اپلیکیشن درج می نماید مطابق قوانین و شئونات جمهوری اسلامی ایران بوده و خارج از عرف و قانون نباشد.

موارد فنی  

  • کاربران حق ندارند هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) بخش های نرم افزاری سامانه تایمی (اپلیکیشن و وب پنل مدیریت) شامل دیکامپایل(Decompile) ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند.
  • کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخۀ دیگری از سامانه تایمی را روی سرورهای دیگر ارائه نمایند. همچنین کاربر مجاز نیست در سامانه یا در روش های ارائه ی خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
  • کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند.
  • کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش از سامانه ی تایمی یا سامانه‌های مرتبط با تایمی انجام دهند.
  • اپلیکیشن به طور خاص برای گوشی های تلفن همراه هوشمند قابل استفاده بوده و شرکت هیچ گونه تعهدی برای اجرای اپلیکیشن در تبلت ها، رایانه های جیبی و …. ندارد .
  • دسترسی های مورد نیاز برای استفاده از اپلیکیشن در بخش تنظیمات گوشی تلفن همراه شما (کاربر)، قابل مشاهده می باشد، شما با نصب اپلیکیشن موافقت خود را نسبت به اعمال دسترسی های موجود در این قسمت، اعلام نموده اید. در صورت انجام تغییراتی در تنظیمات دسترسی های اپلیکیشن توسط کاربر، مسئولیت عدم کارکرد مناسب اپلیکیشن به عهده وی می باشد. در صورت عدم موافقت با دسترسی های اعلام شده، اپلیکیشن را از روی گوشی تلفن همراه خود حذف کرده و از آن استفاده ننمایید.
  • عواقب ناشی از مشکلات فنی مرتبط با چیپ بلوتوث، BLE و ماژول وای فای گوشی تلفن همراه متوجه کاربر بوده و شرکت مسئولیتی در قبال عدم ارتباط این نوع گوشی های تلفن همراه با دستگاه تایمی ندارد.

حریم شخصی

  • شرکت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سامانه تایمی استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می نماید.
  • شرکت متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع نموده و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده کاربران از سامانه و سرور مورد استفاده را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سامانه تایمی، کاربران رضایت خود را از این سیاست نشان می دهند.
  • شرکت متعهد می شود شماره تماس کاربران را فقط جهت احراز هویت کاربران استفاده نموده و از استفاده تبلیغاتی از آنها یا واگذاری این اطلاعات به اشخاص ثالث به هر طریق و با هر روش و به هر منظوری خودداری می نماید.
  • شرکت متعهد می شود از تصاویر بارگذاری شده کاربران حفظ و حراست نموده و این تصاویر را فقط در اختیار مدیر سامانه و یا هر شخصی که نام کاربری و رمز عبور وب پنل مدیریت را دارد، قرار دهد.

حقوق معنوی سامانه تایمی

  • مالکیت معنوی سامانه تایمی و تمام ملحقات آن (از جمله نام، علامت تجاری و خدمات ارائه شده تحت این نام و )… متعلق به شرکت توسعه فناوری تایمی (سهامی خاص) می باشد.
  • کاربران تنها با تمدید اشتراک سالیانه حق استفاده غیرانحصاری  و غیر قابل انتقال از خدمات سامانه تایمی را تحت شرایط توافقنامه حاضر دارند، بدون آن که این استفاده حقی برای آنها نسبت به مالکیت سامانه یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و … را به آنها اعطا نماید.
  • کاربران نمی توانند سامانه تایمی را تغییر دهند، بازتولید یا بازنویسی کنند یا از بخش سخت افزاری آن برای تولید یک برنامه ی مشابه استفاده نمایند.
  • کاربران حق اجاره، فروش و به طور کلی انتقال سامانه تایمی به صورت جزئی و یا کلی و حقوق ناشی از آن را به شخص حقیقی یا حقوقی ثالث نخواهند داشت.
  • کاربران نمی توانند به هیچ یک از سرویس ها و بخش های سامانه تایمی و شبکه ی مرتبط با سرورهای این نرم افزار به صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند و نیز نمی توانند با استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیدا کنند.
  • کاربران نمی توانند سامانه تایمی را مشابه سازی کنند یا بخشی از نرم افزار را درون بسته نرم افزاری دیگری استفاده نمایند.
  • در هر یک از موارد فوق علاوه بر پیگیری قضایی موارد تخلف ، اشتراک کاربر خاطی لغو خواهد شد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

  • (دستگاه حضور و غیاب تایمی مدل Infinity) شامل بیست و چهار ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
  • آداپتور شامل گارانتی نبوده و در صورت بروز مشکل با هزینه قابل تعویض می باشد.
  • شروع دوره گارانتی همزمان با تاریخ صدور فاکتور می باشد.
  • ضربه، شکستگی، نوسانات برق، آب خوردگی و سرقت شامل خدمات پس از فروش و گارانتی نمی باشد.
  • استفاده از آداپتوری غیر از آداپتور اصلی داخل جعبه دستگاه، موجب آسیب به دستگاه می گردد و آسیب وارد شده، شامل خدمات پس از فروش و گارانتی نمی باشد.
  • در صورت بروز مشکل سخت افزاری، بررسی مشکل دستگاه صرفا در محل شرکت انجام می گردد و هزینه های حمل و نقل به عهده خریدار می باشد.
  • تشخیص نوع مشکل دستگاه تایمی و امکان تعمیر آن به عهده شرکت میباشد.
  • با تمدید اشتراک سالیانه استفاده از سامانه، گارانتی محصول تمدید نمی گردد.

خدمات پشتیبانی

  • پشتیبانی حضوری برای سامانه تایمی، با هماهنگی قبلی ، فقط در دفتر مرکزی شرکت در تهران انجام می شود. لذا لازم است قبل از حضور در شرکت یا ارسال بخش سخت افزاری مورد استفاده در سامانه تایمی از طریق تلفن یا ایمیل هماهنگی های لازم انجام شود.
  • حداکثر زمان رسیدگی به مسائل نیازمند به خدمات پشتیبانی، ۷۲ ساعت کاری می باشد. در صورت لزوم به صرف زمان بیشتر، این موضوع از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام کوتاه به کاربر اطلاع داده می شود.

رفع مسئولیت

  • اپلیکیشن تایمی بر روی گوشی های هوشمند استاندارد با سیستم عامل IOSنسخه  9و بالاتر و اندروید نسخه ۴/۴ و بالاتر قابل استفاده می باشد. لذا شرکت هیچ تعهدی به نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هایی که از سیستم عامل دیگر استفاده می کنند، ندارد.
  • اپلیکیشن تایمی بر روی گوشی های استاندارد قابل نصب می باشد، شرکت هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از نصب برنامه بر روی گوشی های تقلبی ، کپی شده و غیر استاندارد ندارد.
  • سخت افزار مورد استفاده در سامانه حضور و غیاب تایمی به سفارش شرکت تولید شده و شرکت توسعه فناوری تایمی هیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با آسیب های احتمالی و خسارات وارده از ناحیه سخت افزار مورد اشاره ندارد.
  • سامانه تایمی برای کسب و کارهایی تعریف شده که به طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام می گذارند . شرکت در مقابل استفاده از این سامانه در کسب و کارهایی که خلاف قوانین و رویه های معمول عمل می کنند هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  • در صورتی که کاربر طبق امکانات تعبیه شده در اپلیکیشن، اقدام به ثبت ورود و خروج به وسیله ارسال پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۷۵۲۱۳ نماید، تنها در صورتی که پیامک تایید از سوی سامانه تایمی (شماره تلفن ۲۰۰۰۷۵۲۱۳) برای وی ارسال گردد، ورود و یا خروج وی در سامانه ثبت می گردد. در غیر اینصورت شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم ثبت ورود و یا خروج وی ندارد.
  • در صورتی که مدیر سامانه از طریق پنل تحت وب سامانه، اقدام به تغییر شماره تلفن همراه مدیر نماید، تمامی عواقب و مسئولیت این اقدام متوجه وی خواهد بود و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در این قبال ندارد.
  • در صورتی که مدیر سامانه اشتراک خود را تمدید ننماید ، شرکت ملزم به نگهداری اطلاعات بر روی سرور خود نمی باشد . در صورت موجود بودن اطلاعات، ارائه آن تنها با دستور مقام قضایی ذیصلاح امکان پذیر است.
  • در صورتی که مدیر سامانه و یا کاربران به هر دلیلی مایل به ادامه استفاده از سامانه و دستگاه تایمی نباشند، هزینه دستگاه و اشتراک سالیانه خریداری شده قابل بازگشت نبوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ادامه استفاده مدیر سامانه و کاربران نخواهد داشت.
  • در صورتی که کاربر به واسطه فعالیت های متقلبانه، به هر طریقی سعی در ورود اطلاعات اشتباه در سامانه نموده و اقدام به فریب مدیر خود نماید، تمامی مسئولیت این عمل فریبکارانه به عهده کاربر مربوطه بوده و شرکت در قبال گزارش های اشتباه کاربر مذکور و ضرر و زیانی که به مدیر کسب و کار وارد نموده مسئولیتی نخواهد داشت.
  • در پنل کاربری مدیریت، تنها ۸۰ گزارش انتهایی در بخش گزارش ها به صورت ذخیره شده باقی می ماند، اما در صورت تمایل به تولید (اخذ) مجدد گزارش های سال های قبلی منعی وجود ندارد.

حل ‌و فصل اختلافات

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا در ارتباط با آن از جمله در خصوص انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن ابتدا از طریق مذاکره طرفین حل و فصل خواهد شد. در صورت عدم انجام مذاکرات، و یا عدم حصول نتیجه ظرف یک‌ماه پس از بروز اختلاف، هر یک از طرفین ‌می توانند اختلاف را به مرکز داوری اتاق بازرگانی استان تهران ارجاع نمایند که مطابق آئین داوری آن مرکز بصورت قطعی و لازم الاجراء حل و فصل گردد. داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد نمود. شرط داوری حاضر، موافقتنامه­ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی می‌شود و در هر حال لازم الاجراء است.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه و موارد قهری و وضعیت اضطراری، علی الخصوص قطع ارتباطات اینترنتی و یا کاهش سرعت اینترنت که خارج از کنترل شرکت باشد و باعث وقفه دراجرای تعهدات شرکت گردد، تا زمان رفع دلایل قهریه و وضعیت اضطراری، کلیه تعهدات شرکت به حالت تعلیق درآمده و تا بعد از عادی شدن شرایط، ادامه خواهد داشت.

قوانین حاکم بر توافقنامه

این توافقنامه از هر نظر تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد